Gece emmesini 18 aylıkken kesmiştim gündüzü 2 yaşında kestim. Aşırı memeye düşkün bir çocuktu bu arada. Gece kestim uyanınca babasını yolladım 3-4 günde unuttu daha güzel uyumaya başladı. (O dönem için) Gündüz kesmesi daha zor oldu tabi çünkü alışmıştı ve çok seviyordu baya memeyi insan olarak görüyordu. Uyanınca ve uyumadan önce rutindi emmesi. Onun yerine sevdiği yiyecekleri verdim. Başka türlü isteğini bastıramazdım. İnek sütü içmiyor ama çikolatalı süt yapmıştım unutana kadar bu şekilde meme yerine sevdiği şeyleri koydum ağlatmadan üzmeden tiksindirmeden bıraktık. Sormak istediğiniz bir şey olursa cevaplarım 🌸 Kolay değil ama zorda değil sabırlı olun ve tutarlı olun 🌸