2 aylık bebeğim yaklaşık 1 haftadır sıvı kaka yapıyor yani bazen pütürlü sıvı bazen tamamen sıvı . Bir doktora gittim diş dönemine girmiş olabilir dedi birine gittim pusetinden bile çıkarmadan olur böyle dedi . 2 aylık bebeği olan anneler sizde durum nedir bana yardımcı olabilecek?