Kızlar ne yaptıysam bebeğimi ek gıdaya alıştıramadım önceden az az yiyordu şimdi ağzına anne sütünden başka birşey almak istemiyor ve 10 aylık 10 aylık bir bebeğe sadece anne sütü nasıl yetsin neden bu kadar iştahsız sizce iştah damlaları var diyorlar kullansam mı kullananınız var mı acaba ?