10 aylık bebeğim 3 gündür 38 39 arası seyir ediyor ateşi. Ateş düşürücü veriyorum ılık duş aldırıyorum üstünü hafif giydiriyorum bir düşüyor bir çıkıyor. Doktora götürdüm idrar ve kan tahlili yapıldı çok şükür hiç bir enfeksiyon çıkmadı diş dedi doktoru.. Ama çok zor gece 4te duş aldırdım normalde durmayan kıpır kıpır bebeğim kucağımda öyle oturuyor tüm gün çok üzülüyorum ne yapabilirim nasıl sağlığına kavusturabilirim fikirlerinize ihtiyacım var serum da yedi dün o an düştü ateşi sonra yine çıktı..