Günaydın
Sezrryan doğum yapmıştım 2sene sonra oldum ilk adetimi ama bugün 4.gun bitmiş gbi. Zaten ilkgunde peceteye gelince anladım normalde çok sancılı geçerdi. Ben hep ilk adet çok fazla yoğun olur şeklinde okumuştum. Hem adeti azalan hemde günü kısalan var mı? Normalde 6.gun akşam banyo yapardım beklemelimiyim?