25bby Kızlar sorum başlıkta gece uyurken veya gündüz yastıklamı yatıyorıyorsunuz yoksa direk yatağının içinemi yastık koymadan ? (0-1 )yaş
pasaklisinkukuli 25bby 14 aylık yastık kullanmadm hi. Şimdi zaten her yönr yatıyor yastık koysam da yatmaz iki yalına kadar koymucam
Dyg1dyg 2bucuk yasında oglum hala kullanmıyorum. Sız hıc kullanmayın onerılmıyo zaten bellı bir yasa kadar
Dido01 Penye battaniyesini katlayıp ince bir şekilde kafasının altına koyuyorum maksadım terlerse emsin battaniye diye bende bir süre yastık kullanımına karşıyım kendi de yatmıyor zaten bir kaç kez kullandım