MMomandbabyy el kadar çocukları (ki büyük çocuklar içinde geçerli) sabahın zifiri karanlığında okula gitmek zorunda bırakan sistemin hatası tamamen.
Kör karanlık, çocuklar sabah olduğunu bile algılamıyor ki uyanabilsinler. Güneş onlar dersteyken doğuyor resmen.
Yok yazılma durumu, ilk dersi kaçırma durumu falan, bilmiyorum böyle şeyler bu düzenle daha çok yaşanır.