Lenali Merhaba bebeğim bu ara çok fazla kaka yapmaya başladı probiyotik kullanıyoruz kabızlık vardı bundan olabilirmi normalmi ? Aynı şekilde olan varmı ?
sleepnessnami Lenali bazen her gün yapıyor bazen 3günde bir. Büyük ihtimalle probiyotiktendir bağırsakları çalıştırıyor