Gencanne2 Oğlum en geç 6.30 da uyanıyor. Saatlerce ayaktayız. Neler yapabilirim nasıl değerlendirebilirim vaktimi. Bari bu kadar erken kalkmam bir işe yarasın istiyorum. Kitap falan okuyamam yırtıyor çünkü
Hazal-askin Gencanne2 biz 9,5 da kalkıyoruz kahvaltı ediyoz oyun oynuyoz kızımın uykusu gelene kadar iş yapamıyorum çünkü ağlıyor paçamdan ayrılmaz. 1 gibi uykusu gelir onu uyutur işlerimi yaparım kendime kahve yaparım uyanır 🤣