Arkadaşlar kızım 9 ay 20 günlük oldu ama hala gaz sancısı sorunu yaşıyor ve bir haftadır beni uykusuz bırakacak şekilde yoruldum artık damla da kullandık kimyon da rezene de anason da hiçbirşey iyi gelmedi ne yapıcam ben çok muzdaribim çare yok mu yiyecekleri zaten sayılı yani yediği şeyler havuç yok yoğurt peynir vermiyorum kabak patates şehriye makarna yumurta şehriye çorbası pirinç unu muz tavuk yiyor zaten başka birşey veremiyorum 1 ay deüzelmişti şimdi yine başladı 😭😭😭😭😭😭