ugurbocegi03 benim bebem 8 aylık yeni doğduğunda hiç uyumuyordu asla benden daha az uyuyodu desem inanır mısınız günde 5 saat uyumuyordu o derece gören bu nasıl bebek diyodu yeni 2 aylık olmuş tv için ağlıyo sabah akşam tv izliyo daha 2 aylık ya
Bende 5 aylıktan alıştırdım altını değişip karnını doyurup beşiğini oturma odasına koydum tv açıp sesi kısıyodum ağlasada bakmıyodum çünkü ihtiyaçlarını karşılayıp koyuyodum
ilk zamanlar çok ağlıyodu zor alıştırdım tv izliyerek uyuyodu bi kaç hafta zorluk çektim ama şimdi 8 aylık ayrı odaya koyuyorum beşikte kendi kendine uyuyo çok sakin hiç ağlamıyo çok güzel alışmış karnını doyuruyorum oyunlar oynatıyorum sonra odaya bırakıyorum kendi kendine uyuyo
Bu arada 2. Bebeğim çok inatçıydı gerçekten uyku konusunda