Selam anneler bebeğim 6 aylık ek gıdaya yeni geçtik yani kakası hep sıvıydı ama bugün 4 kez yaptı bazen böyle oluyor acaba üşüttü mü diye düşünüyorum. Hapsuruk da oluyor ama burnu kaşınıyor diye düşünüyordum. Onun haricinde öksürük vs yok. Keyfi de yerinde. Nasıl anlarım??