sabirsizbebek15 Sumeyyefzn toz kimyonu cezvede kaynatıp hem sen hem bebek içsin. Bir de ayaklarını karnına it iyice iki büklüm olacak şekilde çok gaz cıkaryor öyle.
Sumeyyefzn sabirsizbebek15 onu yapıyorum evet çok gaz çıkırıyor ama bi yandanda korkuyorum ben öyle yaparken ıkınıp kıpıkırmızı oluyor beline zarar verir miyim diye
sabirsizbebek15 Sumeyyefzn daha kemikleri esnek olduğu için birşey olmaz korkma. Kızım 5 aylık oldu gaz sorunumuz yok ama ben arada yapıyorum yine o hareketi hoşuna gidiyor gülüyor yapınca