Canımm hemen doktora görün. Benim aynı şekilde oldu sol göğsümde ağrı. O günde bebeğim çok emmemişti uyumuştu. Hastaneye gittim göğsüm dolmuş hemen sağdılar göğsümü biraz daha kalsaymış iltihap olacakmış. Ayrıyetten ağrı bende 39derece ateş ve sıtma yaptı. Süt sıtması olmuşum aman dikkat canım