Kızlar merhaba 9 oğlum oğlum var. 3 4 gündür kendine yeni uyku düzeni kurdu. Sabah 10 gibi uyanıyor 1 buçuk 2 gibi yatırıyorum 1 saat sonra uyanır emzirir sallarım geri uyur sonra 5te uyanır yani gündüz 1 uyku toplam 3 saat yapıyor. Sonra gece 9 gibi yatırırım. Ama sorun şu 3 4 gündür 4 gibi ayaklaşıyor huysuzlanıyor memeye. Bugün 5 te uyandı beşikte kendi kendine oyalandı biraz benide rahatsız ederek tabi 😄. Gündüz çok uyuduğu için mu gece böyle kalkıyor acaba 1 buçuk saat oldu nerdeyse uyanık olalı esniyor sallıyorum birazdan uyur