Arkadaşlar gece gece yazıyorum ne yapacacağimı şaşırdım son iki gündür biberon reddi var gece kalkıyor biberon u asla tutmuyor ve mutlaka 1 saatte aşkın gözler açık kalıyor e aç çocuk yani yinede ne gece ne gündüz biberon alımı yapmıyor sebebi nedir başına gelen var mı