23 günlük bebeğimin diğerlerinde hırıltı var doktor hava yazdı gönderdi. Çişli bezinde bir azalma var bebeğimin ama yine saat başı emmek istiyor normalde olduğu gibi. Acaba iştahı mı azaldı?
Daha hızlı iyileşmesi için ne yapmalıyım?
Tecrübelerinize dayanarak tavsiyelerde bulunabilir misiniz?