Cnskplnozk Yagmurcoglu canım benimde kızım ilk bikaç gün zor emdi cabuk yorulduğu için hemen bırakıyo memeyi birde ben zor tutturdum memeucum çok yoktu tutamıyordu sağdım makineyle hem uc çıktı hemde çıkan sütü kızım memeyi tutmaya çalışırken yavasca döktük o şekilde tutturdum sende bi makineyle sağ hem rahat tutar hem de sütün artar
ozlemsenel Önce emzirip sonra mama vermeniz lazım bebeğin içmek istediği kadar, şu an 30 ml falan içer. Bizim dr Aptamil önermişti ben de öyle yapmıştım