16 günlük beneğime hem meme hem de mama veriyorum. Aptamil kullanırken kabızlık ya da gaz sorunu yoktu daha doğrusu mamaya başladığımız ilk gün oldu ama sonra geçti mamayı değiştirip sma optiproya geçtik. Bugün ilk gün saat 13:00-02:00 arasında 3 kere kaka yaptı ama sürekli ıkınıyo ıkınmaktan uyuyamadı. Normalde günde 5-6 kakalı bez olurdu. bizim gibi mama değiştirip bu sorunu yaşayan oldu mu sonradan düzelir mi yoksa eski
Mamaya dönmeli miyim