Bizde 1 ay ışıkta yatırılır korkmasın diye hemde sarılık olmasın diye . Hem anne hem bebek korkmasın diye. Bebekler henüz anlamaz biliyorum ama bizde tam zifiri karanlık yapılmaz bebeğin yattığı oda. Ya size saçma gelebilir ama bizde öyle yapılır burda çoğu kişide öyle yapıyor 😃