Doktorunu uyandırıp bu saatte gidemeyeceğime göre sabaha kadar beklemek gerektiğini düşünüyorum buraya yazdım ki başına gelen var mı acaba kötü birşey mi Allah korusun ilk defa böyle birşeye rastladım bu sebepten sizler doktor değilsiniz elbette ama anneler birçok şeyi tecrübe edindiği için sorma gereği duydum. Akıl verme bilgi ver diye yazdım yani