Benim 5 ve 2 yaşında iki kizim var… 5 yaşında ki kizim anaokuluna gidiyor fakat hala tam anlamıyla adapte olamadı..ilk baslarda ogretmenin yanindan ayrilmiyordu suan da arkadaş edindi ama bikac gün normal sekilde arkadaşlarıyla oynuyorsa birkac gun sonra yine çağırdıklarında gitmiyor öğretmenin yanına gidiyor. Ogretmeni ve rehber öğretmen cok ilgili bu konuda konuştuk yemek yerken yaninda bir yetiskin olmadqn oturmuyormus ve de etkinliklerde ayri tek oturuyor bir masada… Rehber öğretmeni güvenli baglanma kuramamis bu yüzden guvende hissedebilmek icin yetiskin ariyor hep dedi cozum onerileri verdi sağolsun fakat kizim bebek gibi davranmaya çalışıyor bebek sesleri çıkarıyor kucakta durmak istiyor vs. Sinirleniyorum. Cocuk psikiyatrisine gittik sosyal anksiyete dedi okulda ki duruma oyin terapisi alması gerekiyor fakat fiyatlar uçuk… Bu aralar diyor ki ben hamile olmak istiyorum ya da resim ciziyo anne bak kardesim karninda bak goguslerini de yaptim(kardeşi emerken görüyor) bu konuya takmış durumda ve sayfalarca resimler çiziyor oyun oynuyoruz yatmadqn önce barbileri konustuyor kardesimi sevmiyorum o yokken herşey guzeldi diyor veya bu barbi hamileymis diyor kardesi yeni dogdugunda bile böyle değildi okulw başladı bu bi takıntı oldu sanki anlatmak istedim cok bunaldim bu konuda cok üzülüyorum konusuyorum ayrim yapmamaya çalışıyorum ama bilmiyorum neden böyle oldu,.