Prenses_annesi04 zehra5113 ben 1 sene falan sonra yaptım oda korkudan yapamıyodum😂dikişleri düşer düşmez yapanalr varmış ama ben asla cesaret edemem hala bilr yaparken urkuyorum
zehra5113 Cucununannesi bugün afedersiniz Altan baktım duruyor içine kadar erirmi düşermi tahminim yok
zehra5113 Prenses_annesi04 bende aynı şekil korku var ve eşimde nezaman nekadar kaldı diye diye ansızın bu halimle yaşamak istemem
Prenses_annesi04 zehra5113 tüy dökücü kullanın zaten daha yeni dikisller düşüyor tekrar o acıyı çekmeye değmez yani bu benim düşüncem siz bilirsiniz yine ama yani bence erken ya yapanlardaki iyi cesaret vae
zehra5113 Synmannesi anladım kusura bakmayın çocuktan yeni Fırat bulup yazıyorum benimki dikişler sararmış vede şuanda sızlıyor acaba nedendir kokuda var sürekli oete değişiyorum anlam veremedim