Rabiaaydins Bu durumu yaşayanlar varmı, Bebeğimi beslenirken terliyor kıvranıyor sanki emmek istemiyor ama aynı zaman da da istiyor gibi.
Fatosumum Allah korusun kalple ilgili bi durum olabilir bi götürün mutlaka çünkü bizim küçük bir deliğimiz vardı zamanla düzelir demişlerdi düzeldi çok şükür ama belirti olarak bunu söylemişti doktor emerken terliyormu diye
lilanasi Fatosumum çok geçmiş olsun size ama emerken terleme tek başına bı belirti değil diye düşünüyorum çünkü emen veya mama içen bebeklerin geneli terliyor, emerken enerji harcadıkları için. Post sahibi tabikide hastaneye götürsün sadece belirtmek istedim
Fatosumum lilanasi teşekkürler evet tabi ki değil bizde terleme yoktu mesela sadece önemli olabilir dedim