bikupakahvee Herkes bakabileceği kadar çocuk doğurmalı.
Şimdi bir postun devamını okuyordum. İki çocuk, ikinci (sözde) kaza, büyük şiddet görüyor anneden, eş ilgisiz, yarım gün kreşe yollayacak para yok.
Bu ortamda yetişen çocuklar ne kadar sağlıklı olabilir? 2 tanesine birden eziyet çektirmektense evet gerekirse kürtaj olsunlar.
Kürtajın cinayet olduğunu düşünenler uzak dursunlar yorumumdan rica ederim.