anne_yiz guzelgun canım uykuya geçemedikleri için ağlıyorlar yada karnı ağrıyor olabilir bizdede vardı hala dalana kadar ağlar gider tekrar uyuturum
mrvyhya guzelgun bizdede aynı durum ağlıyor uyanıyor uyumuyor ztn uyumuyordu artık geceleri hiç uyumuyir
onemore guzelgun ağlayarak uyanmalar geri uyumamalar biz de 4. Aydayız atak ve geçecek diyerek avutuyorum kendimi inşallah öylr olur😢
tuche8989 Atak dönemi hoşgeldin😀 aynı anda dişlerde başlıyo. Benim böyle 1.5 ay sürdü. Hiçbşey fayda etmiyor.Sabırla geçicek inş