Kızlar geçen post açmıştım ağrıdan bazılarına cevap bile veremedim rabbim kimseye yaşatmasın bu ağrıları. Dün safra kesesi ameliyatı oldum şimdide ağrılarım var ama safra atakları kadar değil çok şükür. Ameliyat olan arkadaşlar ağrılarınız kaç günde geçti bebeğinizi ne zaman kucağınıza alıp emzirebildiniz ben şu an kucağıma alamıyorum süt sağıp veriyorum dikişlerimde acı olduğu için yataktanda tek başıma kalkamıyorum ne zaman biter bu sıkıntılar 🥹