KaanKuzey aşıdan olduğunu düşünmüyorum çünkü 2. Ay aşıları çok ağır değil 4.ay aşısı mesela verem aşısı ağır olduğu için genede bebeklerde ateş ve huzursuzluk yapıyor. Ayrıca hata yapmıyorsun bebekler ilk 3 ay hızlı kilo alır olması gerekdiği gibi besleniyor. Doktorunuz biraz abartmış. Prematüre bebekler daha hızlı büyüyüp gelişiyolar. Büyüdükçe kilo alımı yavaşlıcak zaten. Sap simlex bizede iyii gelmişti biz biogia da kullanmıştık beraberinde. Masaj ve sıcak havluda buldum ben çözümü sancı girdiği için ara ara ağlamalar ıkınmalar kendini sıkmalar bizde de oluyodu. Zaman geçtikçe düzelicek inşallah. Kilosuna çok takılmayın. Şöyle düşünün normal zamanın da doğan bebekler gibi eğer 3.5, / 4 kilo doğsaydı ikinci ayında 6/6.5 kilo olucakdı. Alması gerekeni almış yani.