patulya Elimden gelen her şeyi yapıyorum sütüm olsun diye ama saatlerce emzirsem de doymuyor daha ,29 günlük ama mama verdiğim zaman guzekce uyuyor uykusu kesilmiyor ne yapmam lazım uyuyamıyorum emzirmekten ve bu sefer bende halsiz oluyorum
gulten01 patulya Merhabalar benim bebeğim dört aylık olmak üzere aynı problemi ben de yaşadım sütüm vardı bebeğim ve emiyordu fakat yeterli doymadığı için sürekli ağlıyordu sık sık emzirmeme rağmen hep bu şekilde devam etti ben de ilk başta asla mama verme taraftarı değildim çünkü biberona alışır beni bırakır diye düşünüyordum çok şükür öyle bir problem olmadı kaşık Biberon ile gece mama verdim gündüz ise yine emzirmeyi asla bırakmadım dediğim gibi şu an dört aylık olmak üzereyiz gün içinde full emziriyorum gece uykuya geçişte muhakkak mama veriyorum ve çok güzel uyuyor Böylelikle benim de içim rahat etmiş oldu açıkçası hem doyduğundan emin oldum