Dilanclk21 Kızlar oğlumun 1 yaşına 2 ay kaldı. İstanbul sancaktepede oturuyoruz. Güzel bişeyler yapmak istiyorum. Sosyal medayada çok organizasyon var ama aranızda memnun anlaşıp memnun kaldıgınız bir sayfa varmı. Bütçeyide fazla aşmak istenşyorum
sakinolpelincim Dilanclk21 bence de organizasyon deyince sünnet şölenine dönüyor iş. Bende kendim yaptım süsledim bi branda yaptırdım 700 800fln harcadım toplam. Ve bence yeterliydi.
BuzluKahve Dilanclk21 Eğer evde yapacaksanız organizasyona vereceğiniz parayla iki saatlik bir fotoğrafçı çağırın inanın çok daha anlamlı hatıra oluyor. Ev süslemeyi de kendiniz bir arkadaş yardımıyla halledersiniz.
arelinannesi1 Dilanclk21 biz evde geçen sene kendimiz yaptık bunu balonlar fazla bileydi ama çok çok içimize sindi ama pahalıya da geldi tabiki balonlar olsun yiycek icicek 2 bini buldu ben hep metalik balon istemiştim baya pahalıya geldi o yüzden gittim tek tek kendim aldım hepsini yüzümü bilerek kapattım çok kaliteli yüklenmemiş fotoğraf ama fikir olur belki diye paylaştım
Aysegul___ Evde mi olacak ? Eğer evde olacaksa hiç organizasyon a bulaşmayın abartı rakamlar veriyorlar kendiniz süsleme satan yerden alın ben öyle yapmıştım .
Dilanclk21 @Aysegul___ evet evde aile arasında yapıcaz ama baya kalabalığız 6 görümcem 2 eltim var 4 kardeşim annem babam var eşimin abileri bi kaç yakın arkadaşım ve bu saydıklarımın eşleri ve cocukları
sakinolpelincim Dilanclk21 yine herşeyi alabilirsiniz parti malzemeleri satan yerlerde var internet sitelerinde balon zinciri vs var. Herşeyi yapın kendiniz alın ama öyle bile organizasyon dan daha uyguna geliyor.
Goktug_10 Dilanclk21 valla yapın hiç içinizde kalmasın çok uygun bildiğim sayfa var bakın isterseniz oraya görüşün bir yaşı da yaptım onlarda şimdi iki yaşı yapacam ve etraftaki herkese öneriyorum gerçekten hem. uygun hem güzel
Goktug_10 Dilanclk21 Babylon organziyon diye instgrm yazın çıkar mesaj attın aklınızdaki soruları sorun cvp veriyorlar hemen