Aysegul___ Merhaba , 15 Kasım’da Kürtaj oldum ve halen adet olmadım normal mi ? Bugün doktora gittim muyane bile etmedi spiral Takmak için gittim ama bana kanaman olunca gel dedi ve doğum kontrol hapı verdi . Sizce neden kontrol etmedi , neden kanamam olmuyor