Villy Kızlar bebeğim 45 günlük uçağa binicez herkes iniş ve kalkışta emzirmem gerektiğini söylüyor ancak o sıralarda kemerle kucağımda bağlı olacakmış sanırım bu durumda nasıl emzireceğim bilen ya da tecrübesi olan var mı
GmzeeeNehiir Villy emzik kullanıyorsa tercih edebilirsiniz emzirme kemerle olmaz diye düşünüyorum ama
nese18 Kemeri sadece belinden geçiriyorlar diye hatırlıyorum. Ayrıca sadece kalkışta ve inişte değil yolculuk boyunca emzirirseniz daha iyi olur. Benim bebeğim emzik kullanıyordu ben o yüzden emzirmedim, yolculuk boyunca emziği ağzında kaldı.
Momandkid Ben seyahat etmiştim bebeginiz de bebek kemeriyle size bağlı oluyor ve emzirebilirsiniz bi sorun yasamadım ben. Normal gömlegimi tshirtümü ayarlayıp üzerimi örtüp emzirdim kemer bağlı şekilde siz de halledersiniz zor bişey değil gözünüz korkmasın herzamanki gibi kucagınızda yatar bebek yol boyunca inişte kalkışta emzirirsiniz ben öyle yapmıştım
Villy Momandkid kemer kucağımda yatar pozisyonda takılıyorsa tamamm sanki bana çocuk oturur pozisyonda duracak falan denildi o biraz gözümü korkutmuştu nasıl olacak diye
umayikraa 10 günlüktü biz binerken emzik almıyordu kemer uzun zaten rahatça emzirebilirsiniz uyumuştu hep ben de memede uyutup rahatsız ettim uysnıncs emmek zorunda kalıyordu
Momandkid Villy yok kemer bebeğin beline dolanıyo bitek size bağlı şekilde siz bebeği istediğiniz gibi evirip çevirebilirsiniz halledersiniz onu ben kemer bağlıyken bebeği hem kucagımda yatırarak emzirdim hem de uyanınca otutturdum olmadı pozisyon değiştirirken çıkarıp geri bağlarsınız kolay bişey tokası zaten aç kapat ayrıca uçuş boyunca zorunlu değil kemer ikaz ışıkları yanarken bitek takmak zorunlu kalkış ve inişlerde. onun haricinde havadayken çıkarabilrisiniz daralırsa fln benim eşim bikaç kere koridorda kucagında dolandırmıstı sıkıldıgı için