papatya_17 Kızlar bugün 2 ay aşılarımızı olduk oğlumun az önce ateşini ölçtüm 37.9 çıktı yüksek bı rakam mi ilk bebeğim ateşi çıkarsa ne yaparım eşim de gececi işte yani calpol vericem şimdi
gulten01 papatya_17 Ben her ihtimale karşı calpol vermiştim bizde ateş olmadı ama ateş yapabilir denilmişti
Linaaa90 papatya_17 ateş durumlarında 4 saatte 1 bir çay kaşığı calpol ver hastalık durumlarında 6 saate 1 ver dedi hemşiremiz
Bebegimm1 papatya_17 üstünü soyun inceltin odası serin olsun 38 den snrası ateş sayılıyor biraz bekleyin takip edin vucudu serinlediğinde ateşi düşebilir bizde aşılar hiç ateş yapmadı durduk yere de ilaç vermedim aşıdan önce veya sonra eve geldikten snra ince giydirdim beslenmesine dikkat ettim agrı yapmaması için aşı yerlerine dokunup üstüne yatırmadım yıllardır bunu yaptım ne agrı ne de ateş olmadı
betulggd papatya_17 benim bebeğim de salı günü oldu aşılarını ve dün gece ateşi çıktı hemen calpol içirdim 20 dakika sonra düştü merak etmeyin aşı yan etkisi olduğu için hemen düşüyor ateşi
gulten01 papatya_17 calpol 4 saatte 1 verilebilir sakıncası yok isterseniz tekrardan verin .Ardından tekrar ölçün ateşini çok geçmiş olsun
poyrazarelinannesi 6 saatte bir vermelisin Calpolü. Calpol hem ağrısını hem ateşini alır. Aşının yaptığı ateş genelde 38 i geçmez ama sen yine de ara ara ölç. Çok yükselirse başka bir sebebi olabilir, bu durumda hemen doktora götürmelisin.
Kuzeysmom_ papatya_17 bize ateş yapmadı fakat huysuzlugu vardı ağlıyordu ben de ağrısı olduğunu düşünerek calpol verdim iki kez
vehb10 Kuzeysmom_ bizde de ateş yapmadı fakat halsizlik ve huzurluk olduğu için bende verdim bu zararı olacağını düşünmüyorum, inşAllah kısa sürede atlatırlar