5 Aylik kızım hasta kaç gündür aslnda bayadır var antibiyotik kullandı bitirdik bir hafta sonra tekrar aynı oldu yine dün doktora gittik vermeyecez artık bişey dedi ya calpol yada fitil ver günde iki kere dedi ben coj ilaç kullanma taraftarı değilim ateş çıkınca da korkuyorum dün sabah bide gece yatmadan verdim fitil tabi ateş 39 a yaklaştı soğuk uyguladık duş aldırdım geçmeyinve verdik fitili de bugün yinr oyle oldu 12 saat dolunca ateş çıkıyor napacam şaştım.kaldim vermek istemiyorum zararı olur mu evet doktor kendisi yazdı ama içim rahay değil kullanan var mı acaba paranax galiba adı da