Sezeryan doğum yaptım 50 gün kanamam oldu. İlk bikac gün normal ped dolduracak kadar akıntım oldu ama yine hasta bezi kullandım sonda dan dolayı altıma kaçırmalarim oluyordu daha sonra hep azar azar oldu günlük pedi bile doldurmazdi yani 1 aydan sonra sarı akıntım oldu günlük ped kullandım 2.5 aylikken bebeğim adet oldum yine çok az kanamam oldu.