Esen3535
rutin otizm testi ne ya ilk defa duydum denver tesi var ama o da gelişimi için ve gerekli görüldüğünde yapılır. neyi kastetti acaba hemşire anlayamadım
ama ben çocukta hiçbir şey olmasa bile 6 ayda bir en azından bir uzman tarafından gelişiminin gözlemlenmesi gerektiğini düşünüyorum ,gözden kaçırdğımız bir şey olmaması için.