Muallaaa Kızlar 9 aylık bebeğim var . Emziriyorum. iki üç haftadır çıban gibi ucu olmayan iri sivilceler vardı Onlar geçti az lekeleri kaldı ama onların dışında göğsüm de iki tane morluk farkettim bir bilgisi olan varmı
Rmysfrkn Bende başlarda dediğiniz gibiydi sonra morarıp siyahlaşmaya başladı ama ben hiç patlatmadım. Siyahlaştıktan sonra geçiyor ama devamlı olarak tekrarlıyor malesef.
tefe ay bende emziriyorum bende de böyle ufak sivilce gibi kızarıklıklar oluşuyor sebebi ne acaba merak ettim
Muallaaa O lekeler geçici geçiyor da annem ona kaygılanma demişti Yinede siz doktora gidin isterseniz Bnde sivilce dışı morluklar var
Muallaaa kimkibuu morarmalar bebeğimden dolayıms o sıkıyorms Ama çıbanlar geçmedi ve artti Doktora sorduğumda bisye olmaz demişti ama tekrar gideceğim
Muallaaa kimkibuu iki ay önce cok yoktu cildiye onemsemedi Geçen hafta sağlık ocağı doktoru eğer çıkmaya devam ederse tekrar doktora git dedi