Kızlar iyi geceler bebeğim 14 aylık. 3-4 gündür gece beslenmiyor. Mama veriyorum. Öncesinde uyanmazdı uykuda mızmızlanırdı, mamayı verirdim içer devam ederdi uykusuna. Ama 3-4 gündür deliksiz uyuyor. Bende alışkanlık uyanıyorum mama yapıp veriyorum bir tane çekip bırakıyor. İçmek istemiyor. Tamamen kesildi. Aç kalmaz değil mi ? Az da içse vermeye devam etmeli miyim ? Önerileriniz için şimdiden teşekkür ederim