Gizem_toker Arkadaslar yeni cikacak kanunlara gore kendimiz ciksak dahi issizlik ve tazminatimizi alabiliyormuyuz bilgisi olan varmii
Deletedmom_297 Gizem_toker tazminat teklif verirler aracılarrrr işsizlik maaşı içinde ya cıkartılıcaksınızzzz ya da haklı bir beyan sunmanız gerekiyor
Deletedmom_297 Gizem_toker belirli yerler için geçerli herkese de teklif sunulmuyor tabi bildiğim kadarıyla
Esraw Gizem_toker 170 ara canım ben orda çalıştım ama şimdi çalışmıyorum onlar daha net bilgi verirler
Ndya Malesef böyle birşey yok bunun olması için iş kanununun değişmesi gerekir oda çok zor :) ancak evlilikten itibaren 12 ay içinde çıkarsan o zaman alırsın tazminat