Prenses_annesi04 benim kızımda da vardı. 2 cildiye doktoruna götürdüm özel kremler, la Roche posay, mustela atopik dermatit aldım ama ne yaptıysam kurutamadım. Sonra okut dediler ona da fırsat bulup yapamadık. Tam anlamıyla 10. Ay sonuna doğru kurudu gitti. Ama benim kızım kaşıyordu ve kanatıyordu bebekken. Doğduktan 1 ay sonra 2 kulak önlerinde çıktı yanak kısmında. Yaza doğru orası kurudu tam elmacık ksmiklerinin orda çıktı iki yanakta. Kurur inşallah sizin de