aynuraynur_2 benim kızımda öyle malesef dış çıkarıyor olabilir yada sabah öğlene kadar uyuyor ya ondan geç yatıyor düzen yok benm kızda öğlene kadar yatardı gece 2 3 gbi zar zor kavga ile yatirirdim artık bikmistim eltim dedi benm oğlumda öyleydi sabah erken kaldırıyorum gün içi de uyurdu akşam da kendisi yatardı diye yani öğlene kadar uyumasına izin vermeyin kaldırın benmki bazen hala uyur ben kaldırırım