Edanur1317 doktorunuza bi sorun. Şöyle yaşamıştım böyle bir durum. Oğlumu hiç yüzüstü yere bırakamıyordum ağlıyor diye. O yüzden çok geç döndü, çok korkmuştum bi sorun var diye sonra her gün ağlasada yüzüstü hep bıraktım 1 aya emekledi sonrada hızlıca yürümeye başladı. Sık sık bırakın özellikle mama sandalyesine. İlgi çekici oyuncaklarla süreyi uzatın. Çünkü ek gıda döneminin en önemli özelliği oturabilmesi diye biliyorum.