Evet kızlar bebeğim 15 aylık ve hala bir diş bile çıkarmadı normalmi ya böyle gecikmesi banaol tuhaf geliyo yaşıtları nerdyse tüm dişi çıkardılar kızımın ağzında bir dişi yok yemek yerken zorlanıyoruzda herşeyi de yediremiorum 😢 ayrıca yürümüyorda hala bilgisi olan yazsın lütfen kafayı yiyeceğim