Kızlar lütfen yargılamadan kötü yorum yapmadan yardımcı olmanızı istiyorum.
Benim küçüklükten gelen yaralar var köyde hep düşerdim sonra kabuk tutar yolardım ve bu yaşıma geldi ozamnlar küçüktük derdim ama artık kendimi alı kıyamıyorum kollarımda hep izler ayaklarımı gören sana kim sigara bastırdı diye soruyor hep yara izleri ama bu istemsizce oldu babam artık eğer psikolojik sorunun varsa hastaneye götüreyim kızım bu bacakların hali ne üzülüyorum diyor eşimle sıkıntılarımız var boşanma aşamasındyz çok ağır travmalar yaşattı ondan sonra ben stresli anımda hatta bazen uyurken bile farketmeden kopartıyorum kabuk tutan yarayı baktım bu hastalıkmış adı da dermatillomania diye geçiyor kişi istemsiz olarak yaparmış ve uzman destekten yardım alması lazımmış bildiğiniz varmı nereye başvuru yapabilirim bunun için