Deletedmom26 Bugün almak için çıktım ama eczacı 18 aralıkta 70 tl ye düşeceğini söyledi. Şuan ki fiyatı 210,,
Duruarzu Deletedmom26 bizim bu ay yapilmamiz lazim ve inanin dusuk gelirli bi aileye 210 cok fazla iyiki dusecekmis fiyatlar
Deletedmom26 Duruarzu bende 2 aylik bebeğim ama illaki 2.ayda yapılması gerekmiyormuş. Ben ve bi sorun saglikocagina eget bekleyebilirseniz bekleyin. Ben beklicem
Duruarzu Aynen zamani cok onemli kizlar artik bu ayda bazi seylerden kısıp canlarimizin sagligi icin asiyi vurduracagiz ☺️