Merhaba kızlar, oğlum 5 aylık. Eşime “uyurken başını sağa sola çok çeviriyor sende fark ettin mi hiç” diye sordum, o da evet bende farkettim genelde ilk uyuma evresinde yaptığını fark ettiğini söyledi. Gün içersinde uyanıkken yaptığını pek gözlemlemedim ya da fark etmedim pek emin olamıyorum gündüz daha iyi gözlemleyeceğim hareketlerini ama yine de içim içimi yedi. İnternette çok rastladım bu probleme ve birkaç araştırma yaptım. Otizm ya da epilepsi hastalığı ile ilgili bir şeyler gördüm. İçime oturdu bir şeyler. Sizler bebeklerinizde hiç böyle özellikle uyuma evresinde başını kısa süreli ama hızlı hızlı sağ sola çevirme hareketi gözlemlediniz mi? Uykuya dalmak için mi yapıyor acaba yoksa başka bir belirti olabilir mi diye fikirlerinizi almak istedim. Bir sonraki doktor kontrolümüzde iyi bir şekilde gözlemleyerek doktora da danışacağım normal mi diye ama yine de sizin de fikirlerinizi merak ettim.