seydailay firdevs23 benim kızım da 4,5 aylk iki tane çıkarttı doktorum tetagil flan ilaç önermedi daha küçük olduğu için bende ne kulllanacagımı bilmiyorum zeytinyağı karanfil yaptım ama her akşam mı süreyim acaba
miniksuuu seydailay benim kızım da 4.5aylik sanırım dış cikarcak huysz ve uyumuyor akrabalar küçük çıkarmaz dio ama sanırım erken ciyiz elleri hep ağzında neyapsam bilemedim
tubaarda firdevs23 pırasanın beyaz kısmını derin dondurucuya koyduktan sonra verin kaşındıkça onunla kaşısın iyi geliyor
seydailay miniksuuu yok yok erken demiyorlar çıkarıyorlar bizimde doktorda şaşırmıştı çıkarttığını görünce 😃 ek gıdaya da geçmedim diye soğan pırasa ver diyorlar onları da vermedim geceleri uyumuyo bi şekilde atlatmaya çalışıyoruz bizde bakalım
baharbahce firdevs23 benim kızım 10 aylık ilk dişini 2 3 hafta önce çıkarttı dr un önerdiği fiş jelini sadece çok huysuzlandığı zaman sürüyorum genel olarak eline soğan ve salatalık veriyorum soğuk soğuk iyi geliyo
Dfncgdm2022 Dido01 bunu bende duymustum hatta karanfil yagınıda kullanan varmıs ama o bıraz agır kactıgı ıcın onu cocuklara onermıyorlar
Dido01 Dfncgdm2022 evet doktorumuz da karanfil yağını kullanma demişti ama bu yaptığım baya etkili oldu bir nebze rahatsız en azından
Hazall1 firdevs23 tetagil çok iyi geldi parmak fırçaya döküp fircaliyorum çoğu zaman direk ağzına döküyorum veya kaşıkla veriyorum çok rahatlatıyor
firdevs23 tuuuba gündüz evet uyumuyor benim kızım da sürekli eli ağzında aşırı salya akıyor kulağı ağrıyor damaklari aşırı kasindigindan huysuz oluyor
tombikinannesi Tusemerve yoo tam aksine buzlu derken sütün buz hali olduğuniçin sıkıntı olmuyo suyun buz hali olsa sıkıntı olur tabii çok rahatlatıyo ayrıca hasta da etmiyo 1,5 aydır uyguluyorum ben