Kendi jelimi evde yaptım ben kullanıyoruz baya faydasını görüyorum uyku geçişlerinde sürüyorum rahatlayıp uyuyor
10-15 adet karanfili havada dövün toz haline gelsin hemen hemen 1 adet yeşil soğanın beyaz kısmını da ezin aynı havanda karıştırın cam reçelliğin içine koyun üstünü buraz geçer şekilde zeytinyağı dökün 24 saat ağzını hiç açmadan buz dolabında saklayın sonra kullanabilirsiniz sonrasında da buzdolabında muhafaza edin jel kivami bozulmasın inanmayacak yaptım ama sonra kendimde denedigimde bile ağzımda bir uyuşukluk bıraktı karanfilin ağrı kesici özelliği var baya fayda sağlıyor