Merhaba ben de 2 aydır sebebi belli olmayan alerji var doktor allerset verdi onu kullanıyorum emziriyorum da bebeğim 1 yaşına girecek. 1 buçuk aydır kullanıyorum . Geçmediği için alerji testi yaptırıcam doktor ültiker atak ama 6 haftayı geçerse tekrar gel demişti mecbur gidicem