Kızlar iki gün önce dudağını yürümeye çalışırken sandalyeye vurdu. Minderli kısmıydı ama üst diş çıkarıyor ve dudak bağının dudak kısmı kanadı muhtemelen yirtildigini düşündük kan hemen dindi. Kendiliğinden iyileşir dedik bugün tekrar kanadı ve akşama doğru şişmeye başladı su an daha sis hasar alan yer beyaz, ağrı sızı yok takipteyiz sabaha geçmemiş olursa doktora gidicez ama sabredemedim buraya yazdım yaşayan var mı birleşir mi sonradan sizce veya birlesmemesi sorun mu bilgilendirirseniz sevinirim.